BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

31 Ekim 2011 Pazartesi

YE MUTLU OL

İyi yemek insanı mutlu eden birşey. Yemeğin lezzeti iyiyse, hele bir de sunum ve ortam da güzelse ruh hali bir anda değişebiliyor.Bugün bir AVM ye uğradım.Avare avare dolaşırken birçay içeyim dedim.Bir cafe seçtim .
Çayın yanında da peynirli simit gözüme hoş gözüktü. Çay ve simitler geldi. .Gazetemi okurken önce çaydan bir yudum aldım.Ohhh. Ne lezzet.Gazeteyi bıraktım,arkama yaslandım.Bir parça da simitden aldım.Simit deyip geçmemek lazım.Şık bir tabakta , yanında harika yeşillikler ve küçük lezzetli domateslerle dörde bölünmüş peynirli simit.O ne lezzetli birşeydi öyle.Yüzüme bir gülümsemenin yayıldığını hissettim.Bilinçli değil otomatikman oldu.İkinci çayımı da içtikten sonra cafeye oturmadan öncesine göre çok daha mutlu biri olarak kalktım. Reklam olmasın diye yazmayacaktım ama paylaşayım ki kazayla da olsa bu yazıyı okuyup merak edenler olur. Starcity AVM de Cafe Crownn.

Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder