BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

2 Mayıs 2013 Perşembe

HERŞEYİN TERS GİTTİĞİ ZAMANLAR.


Bazen herşey ters gidiyor gerçekten de. Herkes herşey üstüne üstüne geliyormuş gibi oluyor insan.
Öyle zamanlarda suçlu arıyorsun. '' X Neden böyle davranıyor . ne kadar dırdırcı.
Offf arkadaşlarım hep sıkıcımıydı bana mı öyle geliyor? S nin tek derdi beni kullanmak,ancak çıkarı varsa yanımda.Z ne kadar dedikoducu. bütün gün kayınvalidesinin ne kadar kötü bir insan olduğundan bahsetti durdu.
Üstelik yatırım diye aldığın altının fiyatı düştü.Zarardasın.Trafik de berbat.Aldığın birkaç kiloyu da bir türlü veremiyorsun
 Sıkıldımmm sıkıldıımmm. Boğulucammm.

C beni anlar onunla konuşmalıyım.AAA o da ne ? O da meğer kardeşiyle çok kötü bir kavga etmiş
Gergin, üstelik o da benim üzerime geliyor
Sanki herkes elbirliği etmiş beni sıkmaya çalışıyor.Zavallı ben.Haksızlık ediyorlar hep bana.dır dır dır vır vır derken çok fena hastalanıyorsun.Çünü bünye bu kadarını kaldıramıyor.Dayanamayacağın bir noktaya geliyorsun.Sonra tesadüfen ! eline bir kitap geçiyor.

Anlamaya başlıyorsun.Hepsini sen yarattın.Anlamasına anlıyorsun da o kafadaki ses  çok inatçı.
Hala seni kurban gibi hissetiriyor. İntikam senaryoları kuruyor,içleniyor, öfkeleniyor.Kızgın, kırgın, üzgün... Seviyor aslında için için öyle olmayı.Şartların kurbanısın öyle ya. Herkes sana karşı.

Dinlemeyi reddediyorsun ,üzerine geliyor, çok uyanık, çok inatçı, boşluk bulduğu gibi sızıyor,
Hiç boş kalmamalı o yüzden, sevdiğin bir uğraş bulmalıGeçmişi düşünüp içerlemek , geleceği düşünüp endişelenmek yerine sana sevinç verecek faaliyetlerde bulunmalı..Çünkü o inatçı ses sevinçden huzurdan hiç hoşlanmıyor , barınamıyor o duyguların yanında siniyor,

En ufak bir sinirlenmeye dikkat etmeli,en ufak bir içerlemeye,alınmaya.bir şey anlatmaya çalışıyor.O ses faaliyete geçiyor.dikkat et.Kendini ezdirme,kullandırma, hayır demeyi bil ama öfkelenmeden yap bunları.Senin içinde böyle davranılmayı çeken birşey olmasa insanlar da sana öyle davranmazdı.Ne olduğunu anla.Sorunlar neredeyse  kendiliğinden çözülsün

Belki de anahtar bu.Dikkat et.Keyif alacağın şeyler yap.Hepsi bu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder