BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

25 Temmuz 2014 Cuma

SPOR YAPIYORUM DİYET YAPIYORUM GÖBEĞİM GİTMİYOR



Takıntı oldu artık.Bir de üstüne üstlük her önüne gelen göbeğimden bahsedince ......

Spor hocalarım da bu işin % 70 i beslenme diyor.Doğru beslen diyorlar. Diyetisyene de gitmek istemiyorum. Düşündümm  düşündümmm neyi yanlış yapıyorum.

vee daha önce nasıl akıl edemediğime şaşırdım.Şimdiye kadar nasıl besleniyorsam tam tersini yapacağım.

Dukan diyetiyle 12 kilo verdikten sonra protein ben de takıntı oldu.Sanki sadece proteinle kilo verilirmiş gibi.
Üstelik sürekli açım açım açım.Çok fena bir duygu.varlık içinde yokluk.Hele tatlı krizleri.Fena ....

Demek ki artık karbonhidrat ,sebze ve meyve ile beslenmem gerekiyor artık.Daha 2 gün oldu bunu keşfedeli.

Görücez bakalım. 1-2 haftaya anlaşılır....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder