BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

18 Haziran 2015 Perşembe

Yurtta sulh cihanda sulh

Sanırım ki su hayattaki amacımız ya da en azından benim amacım
 Farkına varmak. En önemli isim bu.bu yüzden habire canımı acitacak olayları ve insanları hayatıma çekip duruyorum. Geçen hafta mesela yine öfke sarıp sarmalamisken beni hiç farkında değildim ama hafta sonu beni kendime getirdi.
Korkular,içerleme,kızgınlık tavan yaptı.
Neden bunları yaşadım diye dusunurken , aklıma geliverdi
Canım yandığında okuyorum,dusunuyorum yazıyorum tamam ama bir sure sonra herşey eski taş eski hamam.unutuyorum

İşini unutur mu insan.?o da bir sekilde kendini hatırlatıyor işte

Peki farkına varınca nolucak.ben bu duygular değilim diyeceğim.sadece izleyeceghim.m,geçmiş görevini yapıp sona erdi deyip takilmayacagim,aslinda tüm deneyimlerini kendinin yarattığını biliyorum diyeceğim.başkalarını suçlanmaktan vazgececegim,kendime kızmaktan vazgececegim,tumden sifierlayamasam da daha çok iç barışı daha az kizginlik hissedecegimki kendinle barış yapacağım belki de. Ve belki de böylece bütüne katkıda bulunacağım.yurtta sulh Dunyada sulh...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder