BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

1 Şubat 2016 Pazartesi

GAMLI BAYKUS

Bu aralar ruh Halim biraz değişik yani herzamankinden değişik. Yorgun Bezgin beşbin. İçimde hep bir kızgınlık öfke ilerleme var.annemin hastalığı ben de 8 şiddetinde bir deprem yarattı. Kişiliği de değişime uğradı bu hastalıkla.çok çaresiz hissediyorum bazen kendimi , kederli, öfkeli. Hiç gerçek kız arkadaşım yokmuş benim demek ki.çok kırgınım hepsine .tam anlamıyla bir Liste yaptım artık. Ak Liste,  kara liste ve malesef kız arkadaşlarımın tümü kara listede.gerçek dostları olması bu kadar zormuymus insanın...düşünmeden duramıyorum bir kere ziyaretine gelmezmi ya da bana nasıl hissettiğimi sormaz mi insan.böyle düşüncelerden alamıyorum kendimi.bir yandan annemin değişken ruh halleri.ne dese susuyorum şu anda ama yorgunum artık ve üzgün... yüreğimin üstünde bir kara bulutlar var...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder