BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

12 Temmuz 2016 Salı

NEYE İHTİYACIM VAR???

ne zor bir iş sürekli ne hisettiğinin farkında olmaya çalışmak , gözlemlemek

daha çok yazarken daha iyiydim..

hayat beni bazı şeylerin farkına varmam için zorluyor sanırım

bir süredir bitkin hissediyorum kendimi,biraz depresif belki de

galiba ben yine başkalarının ihtiyaçlarına çok daldım

ilk emekli olduğum zamanlar ne güzeldi
yorum sanırım
tümüyle kendime odaklanmıştım

inceydim, cildim düzelmişti, sevdiğim şeyleri yapıyordum,eğleniyordum,kendimi keşfediyordum yeniden...

sonra

gel zaman git zaman eski kalıplar kendini göstermeye başladı

içerlemeler, kızgınlıklar, öfke,

şimdi hep birkaç kilo fazlam,herkesin bahsettiği bir göbeğim var, yine başkalarının ihtiyaçlarına odaklandım, ben ne istiyorum diye durup düşünmüyorum bile,

evet spor yapıyorum yoga yapıyorum ama çok da zevk alıyormuyum bilmem

en sevdiğim şeyler nelerdi???

dansetmek, yazmak, okumak,kendini geliştirmek,dil öğrenmek,

seyahat etmek? bu aralar biraz durup dinlenmek, kendimle kalmak istiyorum sanırım...

sebdiğim şeyleri daha çok yapmaya ihtiyacım var...

ve kendimle ilgili iyi hissetmeye,değerli hissetmeye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder