BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

27 Mart 2018 Salı

UYANIŞ DEVAM

Eğer sen  uyanmazsan bir türlü öyle bir sarsarlar ki seni e olduğunu şaşırırsın.Hayat ...
Duygularının farkında olmak, istemsiz düşünce akışının içinde kaybolmamak,şimdide olmak
Bunları anlayana ,içselleştirene kadar sarstı beni hayat...
6-7 aylık yığun bir sürecin sonunda resmen bir kıskacın içinde kaldım sanki...
öyle yoğun duygular yaşadım ki. şimdiye kadar hiç yaşamadığı şekilde
Suçluluk,pişmanlık,hayal kırıklığı... en çok da hayal kırıklığı ve içerleme ... derin mutsuzluk...
Biliçsizce dış koşulları değiştirmek için çabaladım...mücadele ettim... Savaştım
Nasıl da unutuyor insan nasıl da sarıp sarmalıyor bu düşünceler ve hatırlamanı engelliyor..
İçamacınız uyanmaktır,,, Şimdide olmak...Dış amaç ikincil öneme sahiptir ve değişkendir...

Şimdi ... bunu deniyorum... Önce içsel olarak ... bulunduğum durumu sevgiyle kabullenmeyi

Allow what goes wrong and the see the magic diyor Eckhart Usta...
Nefesine odaklan,içsel vücudunu hisset ve sonuçta kalbinde odaklan... barış ve huzuru hisset
Sen kendi içinde savaşıyorsan dışarda da savaş oluyor
Sen kendini suçluyorsan dışardan ceza bekliyorsun..Evrende suç ve ceza yok...
Olumsuz eylemleri dengelemenin yolu, olumlu eylemlerde bulunmak...

Öyleyse Olsun... Sevgiyle...
Önümüzdeki günlerde gelişmeleri yazacağım...
Gün gün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder