BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

17 Ağustos 2020 Pazartesi

BARBARA MARCINIAK...GERÇEKTE BÜTÜN OYUNCULARI YAŞAMINIZA SİZ DAVET EDERSİNİZ

Gerçekte bütün oyuncuları yaşamınıza siz davet edersiniz ve yönetmen olarak siz rolleri bölüştürüp gösteriyi yönetirsiniz. Artık bu senaryodan yorulduysanız onu sizin yazdığınızı anımsayın! Suçlama ve kurbanlık hali güçsüzleşmenizi güvenceye alan nihai tuzaklardır. Anımsayın, dramalarınız sizi şimdi etkisi altına alan eski tanrıların dramalarıdır. Bütün gerçeklik bağlantı içindedir ve birliğin şifa bulmasını ister.
  
Gerçekten ama gerçekten bunu algıladığımız gün gelecek mi... Teoride inanmakla birlikte canımı acıttıklarında '' '' bunu ben yarattım davet ettim... '' diyebilecekmiyiz...

4 yıl sonra güncelleme : Evet...denebiliyormuş...Hatırladığım zaman ki sık sık hatırlıyorum hala...hafif de olsa bir sızı oluyor ... ama sonra diyorum ki o zamanlardaki ben böyleydim ve başka türlü olmasının imkanı yoktu ben davet ettim ama ben artık  ben farklı bir benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder