BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

28 Mart 2011 Pazartesi

AYNA AYNA SÖYLE BANA


Birine kızmışşam, gücenmişsem,öfkelenmişsem artık kendime soruyorum .Neden bu kadar etkilendim ? Bana neyi göstermek istiyor? Farkına varamadığım nedir ? Cevap geliyor bazen tam o anda bazen de biraz zaman gerekiyor cevap için ama şunu anladım ki sorarsan yanıt mutlaka geliyor.Ben yanıtlarımın genellikle kitaplar aracılığıyla geldiğine inanırım.O yüzden de çok okurum.Kitaplar bana aynalık yapar diye düşünürüm.Bu sefer öyle yapmadım.Kendime sordum.Çok da iyi yapmışım.Diğeri diye bir şey yok.Diğeri benim.O benim aynam. Benim kendimde kabullenemediğim,yüzleşmekten kaçındığım ne varsa bana onu gösteriyor diğeri.Bu yüzden kızmam değil teşekkür etmem gerekiyor aslında ve yanıt geldiğinde mucizevi bir şey oluyor, içinde sorunu anlamış çözmüşsen dışında da sorun çözülüyor.Sorun sandığın kişi de tavrını değiştiriyor.
Kendinle barıştığında diğerleriyle de barışıyorsun ve bunun için dışarıda hiçbirşey yapmana gerek kalmıyor. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder