BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

8 Nisan 2011 Cuma

BOZUK PLAK HAYATLAR

Aynen bozuk plaklar gibiyiz.Üstelik  bunun farkında bile değiliz.Bozuk plak bir yerde takılır.Hep aynı şey çalmaya başlar.Eğer müdahale edip plağın bozuk yerden iğnesini atlatmazsak sonsuza kadar aynı şeyi dinleyebiliriz. Hem kendimde hem başkalarında bunu o kadar sık yakalıyorum ki.
Herkesin bir plağı var. Plağı çalmaya başlıyoruz. Güzel güzel giderken birden takılıyor aynı şeyi dinlemeye başlıyoruz.Sinirlenmeye başlıyoruz .Takılan yer hakkında konuşuyoruz, artık plakların eskisi kadar kaliteli yapılmadığını söylüyoruz, başkasını suçluyoruz ,neden benim plağımı tamir etmiyor diyoruz.Eğer hiçbirşey yapmazsak, kulağımız o kadar alışıyor, o kadar kanıksıyoruz ki , bir süre sonra o takılan yer doğal gelmeye başlıyor. En kötüsü de bu galiba. Alışmak ve artık farkına bile varamamak.
Oysa yerimizden kalkıp plağın iğnesini atlatsak ya da cesaret edip yeni bir plak koysak çalsak,dinlesek herşey çok farklı  olacak.

Ben takılan yerleri buldum, yerimden, kalktım tamir etmeye çalışıyorum.
Olursa haber veririm…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder