BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

19 Eylül 2011 Pazartesi

SEN BİLMİYORSUN BEN SÖYLİYİM


İki hatun kişi biraraya geldiğinde konu eninde sonunda aşka gelir

Bizim de öyle oldu . Aramızdaki diyalog şöyleydi ;

Ben :  Bence aşk sadece karşı cinse olmuyor.Mesela ben minik yeğenime aşığım
Arkadaşım : ( kesin bir tavırla ) Hayır. O aşk değil.Sevgi. Aşk sadece karşı cinse olur ve illa ki cinsellik içerir.

Ben : Platonik aşklar da var ama
Arkadaşım : O da  aşk değil.

Ben : Çöpçatan sitelerini sevmiyorum. Biraz yapay ve zorlama geliyor bana.
Arkadaşım: Sen hayattan kaçıyorsun.

Ben : Bu işlerin bir formulü olsa .
Arkadaşım: Ben söyliyim. Bir kere sosyo ekonomik durumu, gelir düzeyi , eğitimi sana uygun olacak olacak. Davul bile dengi dengine.

Ben: Ama ne biliyim  ya lise mezunu birinden hoşlanırsam ya da gelir düzeyi benden çok farklı birinden

Arkadaşım: Çok fark  varsa olmaz. Eğer karşındakinin bir çıkarı olacaksa o başka tabii.
Bunlar hayatın gerçekleri.

Bu da son darbeydi.Gecenin sonunda içim daralmıştı artık.

Birbirmize akıl vermek yerine huzur versek...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder