BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

15 Eylül 2011 Perşembe

SADECE DİNLE



Eskiden insanlar dertlerini anlattığı zaman birşey söylemek yardımcı olmak isterdim .

Zamanla anladım ki aslında gerçekten istedikleri sadece içlerini dökmek, onları anlıyan, söylediklerine değer veren birinin , birilerinin olduğu hissetmek.

Üstelik yardımcı olmak amacıyla birşeyler söyliyim derken tam tersi de olabiliyor.Karşınızdakine üstünlük taslayabiliyorsunuz,  farkına varmadan bile olsa yargılayabiliyorsunuz.

İşte çok sıkıntlı bir dönem geçiriyordum. Genel müdürlük ten birileri sıkıntılarımızı dinlemek için gelmişti.1,5 saat boyunca hiç susmadan konuşmuştum nasıl dolduysam artık. Karşımdaki hiç yorum yapmadan dinlemişti beni.ama ilgilendiğini hissetmiştim. O 1,5 saat sonunda nasıl rahatladığımı hala hatırlıyorum.

İçini dökebilmek önemli, hayatında içini dökebileceğin doğru kişilerin olması daha da önemli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder