BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

29 Ağustos 2011 Pazartesi

AH BİR ZENGİN OLSAM

Babama söylediğim  o arsayı alsaydı şimdi zengindim
Ev yerine altına yatırım yapmaydım şimdi zengindim
O daireyi alsaydım şimdi zengindim
Satmasaydım şimdi zengindim
Zamanında satsaydım şimdi zengindim.
Lotoda 3 yerine 5 yazsaydım şimdi zengindim
Beni dinleselerdi şimdi zengindim
Onu dinleseydim şimdi zengindim.

Herkesin böyle bir hikayesi var.

Belki bunlardan birini yapıp zengin olacaktın ama sonra başka birşey olacak ve yine bugünkü durumunda olacaktın.
Loto kazanıp sonra sıfırlayan insanların hikayelerini duyuyoruz.. 3 kere batıp 3 kere çıkan insanları görüyoruz.

Bu tip olaylar birçok şekilde açıklanıyor. 

a-)  Kısmet böyleymiş - Kaderci yaklaşım
b-)  Enerjine uygun olanı çekersin - Kişisel gelişimcinin yaklaşımı
c-)  Ruhsal temizliğini yapmadan para konusunu çözemezsin -Spiritüalist yaklaşım
d-) Sürekli arkanıza bakarsanız önünüzde duranlar hakkında karar veremezsiniz- Felsefi yaklaşım

Neye inanacağımız bize kalmış... Belki de e) hepsi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder