BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

21 Kasım 2011 Pazartesi

PARALEL EVRENLER

Her kararımızla oluşan sonsuz sayıda evren.Doğru mu değil mi bilemem kimse de bilemez ama kulağa hoş gelmiyor  mu.Yani acaba öyle değil de böyle karar verseydim, farklı bir adım atsaydım hayatım nasıl olurdu diye merak ederiz ya. İşte bu teori diyor ki, farklı bir sen diğer kararının sonuçlarını yaşıyor.Sen bu karara odaklandığın için burdaki kararın sonuçlarını yaşıyorsun.Yani herşey aynı anda oluyor aslında.
Bu teori tıpkı tv kanallarına benzemiyor mu? Diğer kanalların olduğunu  bilirsin ama bir seferde bir kanalı seyredebilirsin.Belki tek ekrandan birçok kanalı gösteren tenolojiler de vardır bilmiyorum açıkcası ama bir çok kanalı aynı anda seyretmeye kalkmak pek keyifli olmaz bence.Tabii tv seyrederken elinde kumandan istediğin anda kanal değiştirebilirsin paralel evrenler arasında bu nasıl yapılır bilmiyoruz daha doğrusu paralel evrenler var mı ondan da emin değil bilim adamları.

Olsa hoş olurdu.Hele bir de evrenler arası geçişin yöntemini bilsek tadından doyulmazdı herhalde.
Baktın 3 yıl önce yanlış bir karar vermişssin ancak belli oldu.Hop değiş tonton diğer evrene.Baktın orda da olmuyor işler sarpa sarıyor hop diğer evrene.

Hayal işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder