BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

7 Kasım 2011 Pazartesi

KADINLAR ARASINDA

Kadınlar arasındaki rekabet başka hiçbirşeye benzemiyor.

Geçen hafta bizim evde 15 kişi toplandı.Yaş ortalaması 60 civarı idi.Birbirlerini çocukluklarından beri tanıyan 15 kadın.Uzun bir süredir de görüşmemişler.Sohbetin kahkahanın bini bir para.Sohbet sonunda çocuklara geldi dayandı.Seninki ne yapıyor benimki nerde kaç çocuk vs.Çocuklarından bahsederken değişik bir havaya giriyor kadınlar.''Benim babam seninki ni döver '' ayrı bir versiyonu sanki. Benim çocuğum şurayı okudu.Şununla evli,şurda evi var vs vs.

Baktım da 6 yaşındaki çocuk da aynı şeyi yapıyor, 15 yaşındaki ergen de 35 indeki olgun hanım da

6 yaşındayken benim daha çok  oyuncağım var diye övünüyorlar, 15 inde daha çok kıyafetim , 20 lerde kariyer savaşları, eşleri kıyaslamalar,35 inde  çantanın ,arabanın markası önemli oluyor.
Amaç hep aynı; diğerlerine hava atmak.

Erkeklerin savaşı kendileriyle kadınların birbirleriyle galiba.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder