BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

17 Ocak 2020 Cuma

Whatever you experience repeatedly and frequently externally is a reflection of your inner state,Eckhart Tolle

Lo que experimente repetida mente y con frecuencia externamente es un reflejo de su estado interior,Eckhart Tolle

''Sıklıkla ve devamlı olarak deneyimlediğiniz her ne ise ; iç dünyanızın bir yansımasıdır ''

Bu cümleyi okuyalı neredeyse 4-5 sene oldu sanırım.. keşke yazdığım tarihi not etseymişim...Çünkü ancak şimdi anlayabilmeme şaşırıyorum...

Sıklıkla deneyimlediğiniz nedir?  Anlaması neden bu kadar zor... Belki şu eklenebilir bu cümleye..Sıklıkla hissettiğiniz duygular nedir ?  şöyle birşey yapmaya karar vermiştim 2 sene önce..Bir günlük tutacaktım...bu günlüğe her akşam o gün neler hissettiğimi yazacaktım...Başladım...sonra bıraktım...Ne kadar önemli olduğunu anlayamamışım demek ki...Değişim istiyorsan kararlı,disiplinli ve niyetli olmalısın... Hislerin önemi şu ki ;
yaşadığımız olaylarda koşullar ve kişiler hissettiklerimize neden oluyor sanıyoruz.Aslında tam tersi..Ne hissediyorsak onu yaşıyoruz...

Bir duyguyu ne kadar çok yaşarsak , vücudumuz ona alışıyor hatta o duyguya açlık duyuyormuş..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder