BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

31 Aralık 2012 Pazartesi

YİNE YENİ BİR YIL


Zaman çabuk geçiyor.Yaşarken farkına varmıyorsun ancak hatırlatan bir dönüm noktası olunca durup düşünüyor insan .O zaman da çabuk geçmekle birlikte içine birçok şey sığdırdığını da görebiliyor.

Benim için güzel bir sene oldu 2012.Birçok değişiklik,birçok ilki yaşadım bu sene.

Kendimi yeniden keşfettim diyebilirim.Yarışmalara katıldım,ödüller aldım,yeni insanlarla tanıştım,yeni dostluklar kurdum.

Kendimle el sıkıştım.

Geçen seneki yeni yıl yazımda '' .Bu sene kendimi daha iyi hissetmeye odaklanmaya karar verdim '' demişim. Yapabilmişmiyim?Çoğunlukla evet.Her zaman iyi hissetmek mümkün mü? Pek değil.
Ya da biz fani insanoğlunun böyle bir becerisi yok sanırım.Zihni susturmak, her zaman kendini keyifli,mutlu ,iyi,güzel,başarılı vs hissetmek pek mümkün değil ,en azından benim için.Ancak genel bir tavır oluşturabiliyorsun.Zaman zaman sapmalar olsa da kararını hatırlayınca şöyle bir silkelenip kendine gelebiliyorsun.

O yüzden bu sene de kararım aynı ama biraz nüans farkı var.
Kendimle ilgili iyi hissetmediğim ne varsa farkına varıp onları değiştirmeye niyet ettim 2013 de.
Yani kendimle ilgili daha iyi hissetmeye niyetliyim bu sene.
Bu sene de böyle olsun.

Herşey gönlümüzce olsun.Gönlümüz güzelliklerle dolu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder