BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

20 Şubat 2011 Pazar

TAHTEREVALLİ

Doymak güzel ama fazlası hazımsızlık yapıyor. Yazmayı keşfettim ya. Ben de sevmenin ölçüsü yok. Yine ayarı kaçırdım. Bilgisayar başından kalkmaz oldum. Bazıları buna buldumcuk olmak da diyor. Her fazla yapılan şeyde olduğu gibi bünye alarm vermeye başladı. Kalk dolaş. Hayata karış dedi. Öyle yaptım. Öyle yapınca da yine yazmayı özledim.Özlemek güzel.Sevdiğin şeyi bile sürekli yapınca , başka şeyleri ıskalayınca sıkılıyor insan. Hayat böyle bir şey . Tahterevalli gibi. Hep dengede tutmak lazım. Bir taraf ağır basınca olmuyor. Ayar şaşıyor. Bir şeyi fazla yaparsan fazla üzerine düşersen hayat seni  ters köşeye yatırıyor . Yukarıya çıkmışssan  aşağı da  ineceksin ki tahterevalli dengeyi bulsun.
Sözün özü dengelemek lazım hayatı.Ayarı kaçırmamak,dozu iyi ayarlamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder