BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

19 Ocak 2011 Çarşamba

BEN VE BEN BAŞBAŞA BİRGÜN GEÇİRDİK.

Ben ve ben baş başa birgün geçirdik.Beni yakalamak, randevulaşmak çok kolay değildir.Çok meşguldur ben.Her zaman yapılacak sürüyle işi vardır.Çekilecek maıller, aranması gereken yerler ,organize edilecek toplantılar, tatil planları, ödenecek faturalar, takip edilecek işler vardır. Bilirim ki benimle vakit geçirmeyi sever o da ama zaman yaratamaz bir türlü.Ama bugün her şeyi erteledi ben.
Bir günden bir şey olmaz dedim . Hadi ama çok zaman oldu görüşmeyeli dedim. Kandırdım.Özlemiştim çünkü.
Benle sohbet etmek çok keyiflidir.Huzur verir insana sohbeti,eğlendirir,güldürür bazen üzgündür ama o hali bile keyiflidir.
Bazıları pek sevmezmiş benle buluşmayı.Kendilerinden duydum.Sıkılırlarmış.
Sanırım onların beni pek konuşkan değil.
Çok güzel birgün geçirdik.Arayı bu kadar açmayalım dedik.Hatta artık birgün belirleyelim düzenli olarak görüşelim dedik.Çok severim beni.

1 yorum:

  1. Ne de güzel tarif etmişsin...Ayrıca hatırlattığında çok iyi oldu...Ben neredeyse unutmuştum varlığını:)))

    YanıtlaSil