BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

14 Ocak 2011 Cuma

DÜZENLE,TAMİR ET,YENİLE = HUZUR

Sağda solda dağınık duran bütün önemli kağıtları dosyaladım, ayıraçlar yaptım, etiket yapıştırdım,ödenmesi gereken fatura vergi kıvır zıvır her şeyi ödedim, bozuk elektronik eşyaları tamire verdim (  kamera bir seneden fazladır bozuktu)  , fazla olan Internet hattını ve telefon hattını iptal ettirdim, gazetelerden dergilerden ayırdığım yazı,fotoğraf  resim vs. yi düzgünce bir kutuya yerleştirdim, dolabımda fazladan yer kaplayan, artık sevmediğim, küçülmüş eskimiş ne varsa dağıttım,odamı daha kullanışlı getirmek için eşyalarımın yerini değiştirdim, ( tuvalet aynasının aynasını çıkarınca harika bir çalışma masam oldu) , kullanmadığım banka hesaplarını kapattım.
Rahatladım.İşlerimin hepsi bitince postadan bir mektup çıktı. 1 ,5 aydır beklediğim mektup.
Ben kendi payıma düşeni yapınca hayat da kendine düşeni mi yapıyor ne ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder