BAZEN EN DOĞRU KARARLARIMIZ HİÇBİR MANTIKLI YANI OLMAYANLARDIR.

21 Nisan 2024 Pazar

ALT ER SOM DET SKAL VÆRE

 Det var omkring 6-7 år siden. Jeg deltog i et Reiki-kursus I begyndelsen af ​​kurset var vi nødt til at slappe dybt af. Da jeg lukkede øjnene og begyndte at trække vejret dybt, syntes en sætning at genlyde i mit sind tro ikke mig selv i et stykke tid.

Så, da vi talte med læreren, sagde han: 'Denne sætning er en guide til dig, du skal slippe af med det, du fortryder, og som nager dig. ' han sagde.

Der er så mange ting, der bliver ved med at gentage sig i mit sind som en ødelagt plade.


'' Jeg ville ønske, jeg havde sagt det, jeg havde gjort det anderledes, jeg havde ikke gjort det, jeg var gået, jeg var vendt tilbage, jeg havde sagt ja, jeg havde sagt nej, jeg havde gjort modstand, jeg havde taget det, jeg havde ikke taget det, han havde ikke sagt det, jeg ville ønske det havde været anderledes, jeg ville ønske, jeg ville ønske...



Men det skete ikke.


'Alt er, som det skal være' Så enkelt er det. Det er enkelt, men ikke nemt at acceptere , jeg ville ikke være den, jeg er i dag.

Vi kan ikke finde sandheden uden at begå fejl, vi kan ikke få succes uden at opleve fiasko, vi ved ikke, hvordan vi skal overvinde forhindringer, før vi støder på dem, vi kan ikke lære livet uden at opleve den "forkerte" ting.


Måske er alt, som det skal være, men vi kan bare ikke acceptere det.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder